Kategória
Značky
    Blog
      Produkty
      Nenájdené žiadne produkty.
      Kategória
      Značky
        Blog
          Produkty
          Nenájdené žiadne produkty.

          Menu
          P
          Porovnať

          Časté otázky

          Ceny produktov, registrácia a prihlásenie

          Prečo nevidím ceny pri produktoch? 

          Ceny našich produktov sa zobrazia po dokončení registrácie a po prihlásení sa do vášho účtu. Tento e-shop je navrhnutý špeciálne pre podnikateľské osoby a inštitúcie, ktoré disponujú platným IČO.

          Maloobchodní zákazníci môžu nakúpiť na e-shope ZDRAVÉ STRÁNKY bez potreby registrácie.


          Aké sú výhody registrácie?

          • špeciálne zľavy a akcie
          • motivačný vernostný program
          • prehľad objednávok a faktúr
          • možnosť opakovanej objednávky
          • modul Rýchla objednávka – odoslanie objednávky len na základe kódu produktu alebo názvu tovaru
          • možnosť nahratia objednávky cez XLS súbor


          Zabudol som prihlasovacie údaje. Ako mám postupovať?

          Nové heslo si vytvoríte cez podstránku Zabudnuté heslo.

          V prípade, že si nepamätáte svoj prihlasovací e-mail, kontaktujte, prosím, našu zákaznícku linku.


          Ako sa môžem prihlásiť k odberu noviniek?

          Na odber noviniek sa môžete prihlásiť prostredníctvom formulára na hlavnej stránke, počas registrácie, zmenou nastavení vo vašom užívateľskom účte.


          Tovar

          Ako vyhľadávať tovar, ktorý potrebujem?

          Ak potrebujete vyhľadať konkrétny produkt v našom obchode, môžete to urobiť niekoľkými spôsobmi:

          • Využite vyhľadávací panel v hornej časti stránky a do poľa označeného ako “Hľadať…” zadajte názov alebo popis hľadaného produktu.
          • Prezrite si kategórie produktov v menu na ľavej strane. Keď prejdete myšou nad názvom kategórie, zobrazia sa Vám dostupné podkategórie.
          • Ak ste už zaregistrovaný, môžete použiť funkciu “Rýchla objednávka”, ktorú nájdete v hornom navigačnom menu.
          • V prípade, že nenájdete, čo hľadáte, neváhajte nás kontaktovať telefonicky alebo cez Livechat. Náš tím zákazníckeho servisu je tu, aby vám poskytol potrebnú asistenciu pri hľadaní tovaru.


          Čo znamená, že je tovar Skladom alebo Na objednávku?

          Produkty, ktoré máme skladom, expedujeme do 24 hodín. Doba dodania produktov Na objednávku sa môže líšiť. Ak si zákazník objedná produkt, ktorý momentálne nie je na sklade, naši pracovníci zákazníckeho servisu ho budú informovať o stave objednávky telefonicky.


          Kde môžem nájsť Kartu bezpečnostných údajov?

          Karta bezpečnostných údajov sa nachádza pri každom relevantnom produkte v záložke "Médiá", pod obrázkom produktu. V prípade, že tovar tieto údaje nemá, kontaktujte nás, prosím, telefonicky a my vám radi pomôžeme.


          Objednávka

          Môžem tovar objednať aj telefonicky?

          Objednávky prijímame primárne elektronicky cez e-shop. Ak však potrebujete pomoc s výberom alebo v procese objednávky, prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis a radi vám pomôžeme.


          Mám záujem kúpiť rovnaký tovar ako v minulosti. Musím znova zadávať celú objednávku?

          Nie je potrebné vkladať objednávku manuálne. Jednoducho sa prihláste, v užívateľskom profile vyberte požadovanú objednávku a použite možnosť “Znova objednať tovar”. Tým sa položky automaticky pridajú do vášho nákupného košíka. Potom už len stačí overiť a potvrdiť detaily ako sú spôsob doručenia a adresa.


          Ako mám postupovať, keď chcem doplniť tovar do objednávky?

          Ak ešte nebola objednávka odoslaná, existuje možnosť jej zmeny. Pre úpravu objednávky sa, prosím, obráťte na našu zákaznícku podporu telefonicky alebo prostredníctvom Livechatu.


          Kde si viem stiahnuť elektronickú faktúru?

          Ak chcete vidieť svoje faktúry, postupujte nasledovne: Prihláste sa do svojho účtu. V časti Profil používateľa kliknite na Doklady, ktoré sú umiestnené na ľavej strane obrazovky. Tu uvidíte zoznam všetkých vašich faktúr, ktoré si môžete prezerať po otvorení.

           

          Platba a dodanie tovaru, reklamácie

          Aké sú spôsoby platby za objednávku?

          Objednávku môžete uhradiť prostredníctvom bankového prevodu alebo na dobierku priamo kuriérovi.


          Je možné platiť za objednávku pri osobnom odbere?

          Áno, je možné zaplatiť v hotovosti pri osobnom prevzatí tovaru. Pri vytváraní objednávky vyberte možnosť Osobný odber v sklade, ktorý sa nachádza na adrese Štrkovej 8 v Žiline, a ako spôsob platby zvoľte Hotovosť.


          Ako dlho trvá spracovanie a odoslanie objednávky?

          Po obdržaní objednávky ju bezodkladne spracujeme a tovar, ktorý je na sklade, odovzdáme prepravcovi, obvykle do 24 hodín. Doručenie zväčša prebehne nasledujúci pracovný deň. Ak dôjde k akýmkoľvek zdržaniam pri spracovaní alebo expedícii objednávky, budeme vás o tom informovať cez našich operátorov alebo prostredníctvom aktualizácií zobrazených na banneroch na našej e-shop stránke. Keď bude objednávka expedovaná, budeme Vás o tom informovať e-mailom.


          Akým spôsobom mám postupovať v prípade reklamácie?

          Všetky informácie nájdete na našej podstránke Reklamácie

          Chcete nám niečo povedať o našich produktoch alebo e-shope? Neváhajte napísať.
          Správa bola odoslaná

          Košík obsahuje nepovolené položky

          Košík je prázdny