Ceny produktov, registrácia a prihlásenie
Ceny našich produktov sa zobrazia po dokončení registrácie a po prihlásení sa do vášho účtu. Tento e-shop je navrhnutý špeciálne pre podnikateľské osoby a inštitúcie, ktoré disponujú platným IČO.
Maloobchodní zákazníci môžu nakúpiť na e-shope ZDRAVÉ STRÁNKY bez potreby registrácie.
Nové heslo si vytvoríte cez podstránku Zabudnuté heslo.
V prípade, že si nepamätáte svoj prihlasovací e-mail, kontaktujte, prosím, našu zákaznícku linku.
Na odber noviniek sa môžete prihlásiť prostredníctvom formulára na hlavnej stránke, počas registrácie, zmenou nastavení vo vašom užívateľskom účte.
Ak potrebujete vyhľadať konkrétny produkt v našom obchode, môžete to urobiť niekoľkými spôsobmi:
Produkty, ktoré máme skladom, expedujeme do 24 hodín. Doba dodania produktov Na objednávku sa môže líšiť. Ak si zákazník objedná produkt, ktorý momentálne nie je na sklade, naši pracovníci zákazníckeho servisu ho budú informovať o stave objednávky telefonicky.
Karta bezpečnostných údajov sa nachádza pri každom relevantnom produkte v záložke "Médiá", pod obrázkom produktu. V prípade, že tovar tieto údaje nemá, kontaktujte nás, prosím, telefonicky a my vám radi pomôžeme.
Objednávky prijímame primárne elektronicky cez e-shop. Ak však potrebujete pomoc s výberom alebo v procese objednávky, prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis a radi vám pomôžeme.
Nie je potrebné vkladať objednávku manuálne. Jednoducho sa prihláste, v užívateľskom profile vyberte požadovanú objednávku a použite možnosť “Znova objednať tovar”. Tým sa položky automaticky pridajú do vášho nákupného košíka. Potom už len stačí overiť a potvrdiť detaily ako sú spôsob doručenia a adresa.
Ak ešte nebola objednávka odoslaná, existuje možnosť jej zmeny. Pre úpravu objednávky sa, prosím, obráťte na našu zákaznícku podporu telefonicky alebo prostredníctvom Livechatu.
Ak chcete vidieť svoje faktúry, postupujte nasledovne: Prihláste sa do svojho účtu. V časti Profil používateľa kliknite na Doklady, ktoré sú umiestnené na ľavej strane obrazovky. Tu uvidíte zoznam všetkých vašich faktúr, ktoré si môžete prezerať po otvorení.
Objednávku môžete uhradiť prostredníctvom bankového prevodu alebo na dobierku priamo kuriérovi.
Áno, je možné zaplatiť v hotovosti pri osobnom prevzatí tovaru. Pri vytváraní objednávky vyberte možnosť Osobný odber v sklade, ktorý sa nachádza na adrese Štrkovej 8 v Žiline, a ako spôsob platby zvoľte Hotovosť.
Po obdržaní objednávky ju bezodkladne spracujeme a tovar, ktorý je na sklade, odovzdáme prepravcovi, obvykle do 24 hodín. Doručenie zväčša prebehne nasledujúci pracovný deň. Ak dôjde k akýmkoľvek zdržaniam pri spracovaní alebo expedícii objednávky, budeme vás o tom informovať cez našich operátorov alebo prostredníctvom aktualizácií zobrazených na banneroch na našej e-shop stránke. Keď bude objednávka expedovaná, budeme Vás o tom informovať e-mailom.
Všetky informácie nájdete na našej podstránke Reklamácie.